Follow | Dashboard
contengan sengal
mata sembab bersama spupu
Sunday 10 June 2012 • 10:10 am • 0 comments

k baru je habis orientasi . mmg awesome. mata sembab macam panda mmg comel . sumpah awesome perasaan nih . sbb mmg 1st time rasa erti tak cukup tido . tapi tak kesah lah. kitorang tetap joli kenduri abg Edy :)

jumpe Eshan Hadif Ali. Ya Allah . tembamnye dia. alahai. rasa nak gigit je pipi. badan semangat !

tapi yang sadisnye. bile jejak je kat rumah pak ngah. semua tanya. mimie dah kenapa ? muka tak semangat baru bangun tido ke ape? aku sempoi je dtg pakai tracksuit . tshirt. cardigan . orang laen jubah bagai . tapi pastuh aku tuka lah. hahah . malam tuh aku lepak gerbang mlm kat teluk intan. k baru tahu ade gerbang malam kat teluk intan. sumpah dah lama tak lepak sane. singgah untuk makan. then balek. tuh je kot.

bile tido je malam tuh mmg rasa tak nak bangun tapi mata rasa amat pedih. k berair je mata. sumpah lah rasa sedikit terseksa . tapi oke je pun . just aku rasa dah cover baek ah tak nampak sembab. tapi orang laen ckp nampak je, alahai .

k tak kesah ah sembab ke tak sembab ke. tapi tadi Cik Nurul suruh jadi photographer. haha. k mmg dah lama dah sentuh DSLR. tak de mood sbenanye. tapi kalau duduk dlm rumah nanti tido je pun . so bermula lah smua kerja tangkap gmba bagai . rasa market je buat bende bende nih . hahaha . 

tapi tak kesah lah kan . kitorang sempa lah jugak tangkap gambar bagai . waaaa . awesome ah ! sbb tuh aku syg smua spupu aku ! tapi tak ramai yg ade. so mcm tak meriah. tapi kitorang yang ade nih mencibe sedaya upaya untuk memeriahkan suasana :') dan ternyata BERJAYA !












mmg tak dapat dinafikan. segala gambar diatas mmg macam asdfghjkl sbb nak cover kesembapan mata yang awesome tuh ! tapi tka kesah lah. gamba chantek. gmba eshan pun comel kan kan kan ?oke . mmg lupe nak tangkap gmba pngantin msuk blog. so sorrryyyy abg EDY !

tak kesah lah. tapi mmg ngntuk pun ptg tuh. dan aku tertido kat sofa mak ngah. huh ! nampak tak kepenatan tuh? nampak tak ?

tak kesah lah ape yang jadi. aku sayang semua spupu aku ! mmuahhh ! nanti jumpe lagi weh. tiap-tiap minggu ade event bagai. mmg syok ah ! smoga kite smua dpt naek cruise same same !!!!!

SOME WORDS!


assalamualaikum,welcome to my blog.if you find my blog is attractive,do follow,if not,it's okay,thanks(:
Profile
Stuff
Tagboard
Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: YOUR NAME