Follow | Dashboard
contengan sengal
MDS superbbbb !
Sunday 1 July 2012 • 10:20 am • 0 comments

2 Jun 2012 sekali lagi melakar sejarah dlm hidup aku :') kalau dulu 2  Feb 2010 ah aku paling cuakzz gile . huh !

dengan semangat yang tak berapa nak berkobar-kobar sgt . pergi lah daftar ke Uitm belakang rumah yang jauh nun di sana. ohh mmg jauh. 20 minit je dah smpai :p hahaha

aku dapat Kolej Indera Mulia blok Cempaka :) uuuuuu . aku orang 1st yang jejakkan kaki dlm bilik. so excited sikit ah. sebab bule pilih katil. ohh lagi satu. katil tuh double decker dan aku dpt katil bawah.

lepas kemas barang semua . aku lepak dlm bilik since my parent dah gerak balek Pahang kan. so mmg sorang-sorang lah kat bilik. mmg terasa mcm kat asrama dulu. kalau bosan,  DULU bule ah lepak dorm member . tapi skg ? mmg buku 5 tahun 5 bulan ah yang teman aku sampai tertido-tido. kejap-kejap Aten call. haha . tapi bosan tak payah cerita lah kan . 

so pukul 3.30 petang bermula lah segala bende orientasi yang aku cuak selama kat rumah nih . 

pakaian kitorang setiap hari. pakai baju kurung . tudung tak bule selempang . kene jatuh . pakai tracksuit dalam kain. stokin. kasut sukan. awesome kan ? aku tahu =.=''

tak kesah lah ape pun yang jadi. MDS mmg dah habis. segala kepenatan belum lagi di-topupkan dengan tido .

MDS


abang-abang OC



para OC yg OHSEM


Cekodok from Cempaka Sari


MC for Malam Kebudayaan

dari kolej ape aku tak ingat

ni dari kampus Tapah kot


Cempaka Sari ! Aum Aum Aum !




He gave a big fenomena during MDS


abang Awi tak puas hati sbb dorang ajuk dia kat atas pentas


Abg Awi and Pengarah. err lupe name pengarah =.=''

abg SUBUH ! PAGI PAGI PAGI !

nih dari kolej ape ntah.


Twittermate  turn to Coursemate


maka kesembapan mata jelas terasa kan kan kan ? haih . habis je MDS balek kampung and yes . mata aku berair masa bangun tido. and that day ade kenduri abg Edy ! huh . pedih teramat. tak tahu macam mane nak cover sembab da =.=''

ohh oke. btw , MDS tak de lah sucks mane. AWESOME JE ! ye la. tak cukup tido. tired. tido masa taklimat. so aku rasa best je !

ohh ya. masa nih lah aku dah jumpe kawan-kawan maya ! so skrg dah jadi kawan realiti.

nak cakap. part paling best masa MDS nih. hmm . aku rasa masa kitorang tgk 3 Idiots ramai-ramai dalam Dewan Sri Iskandar  (DSI) . tahu lah cerita tuh macam mane kan. and budak lelaki over excited. haih . tapi tapi tapi aku ? ape yg aku buat ? k aku tido . sbb penat sangat. ye lah tak cukup tido kan ? haha .

and then. MALAM KEBUDAYAAN . huh. yang nih best ! and syahdu . ramai yang menangis even the boys pun nangis oke . aku yang tahan ego nak nanges pun . . . er er er . . . . TERmengalir air mata jgk. jenuh tahan . haha. k dah stop. abang OC . and obviously abang Awi lah yang paling nampak muka dia nangis. haha. syahdu betul. bile dia bagi amanat masa kat video MDS tuh. alahai. tahan sebak je la. mmg aku akan ingat dia sampai bile-bile. ehh bukan aku je. mmg semua budak kalau nampak abang Awi macam nampak artis bagai. untung lah abang Awi . famous sbb MDS. haha .

lagi satu abang OC yang mmg bagi fenomena . Abang Subuh . k name dia Ahmad Subhie. so same je kalau panggil Subuh pun kan ? haha. mula-mula dia introduce diri dia dengan suara sengau. dan mati-mati kami ingat dia mmg sengau. ohh sakai. dia biro protokol. bak kata Abg Sam " Agak-agak lah biro Protokol nak sengau " . haha. padan muka.. sape suruh buat suara sengau . but then trademark PAGI dia pun jadi trend.

sebenarnya orang tak kenal pun abang Awi. dia famous masa hari Rabu kot. masa tuh tengah buat cheer bagai . pastu dia ajar lagu Satu Labah-Labah and till now lagu tuh jadi trending . dan lepas tuh. jatuh ranking abang Subuh dan ranking abang Awi naek secara mendadak. OHH lagi satu. trademark  HIDUP SISWI TELUR ! pn dah jadi trending :D ahaks. comel je lah abang Awi. dari cara dia. nampak macam dia nih lembut ala ala aww tapi sebenarnye dia mmg seorang yang lembut. ye. hatinya senang tersentuh :')

masa nyanyi lagu BARNEY tuh . alalala. sedey  tapi comel !


k dah ckup pasal abang OC. btw, akk OC yg paling aku ingat. KAK FARHANA !! dia lah 1st OC yang aku kenal. and yes . dia DIP in Statistic , PART 3 . dia kecik je . comel. haha. lagi satu kak HABSAH. k tak de gamba dorang nih. dia biro DISIPLIN. ohh kak FARHANA pun. hah. kalau nak tahu sangat susah la nak tgk biro DISIPLIN senyum. haih. dorang best sangat. haha. tapi kalau dah marah. aku pun bule ngantuk. dan dan dan kak HABSAH kalau dah marah memang segala ayat AL-Quran keluar dan masa tuh aku rasa . perghh dia sumpah awesome ! sbb dia memang hafal surah ape. dan ayat ape. kalau kak HABSAH nak sembang dengan OC lelaki. hmm. memnag jauh jarak dia. serious tak tipu. aku tgk cara dorang bercakap. mesti ade sorang OC perempuan yang akan teman kak HABSAH .

so tuh je nak cakap pasal MDS. sebenarnya post nih dah buat lama dah. baru ade kesempatan nak post. ahaks !





SOME WORDS!


assalamualaikum,welcome to my blog.if you find my blog is attractive,do follow,if not,it's okay,thanks(:
Profile
Stuff
Tagboard
Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: YOUR NAME