Follow | Dashboard
contengan sengal
Terima Kasih, Sahabat :')
Tuesday 8 May 2012 • 6:57 pm • 0 comments

 tahu tak hari nih sayu sangat. 1st day bangun tido tak tgk muka Eshan, 1st Day bangun tido tak denga Eshan nanges. Sebak tibe-tibe. dan dengan iman yang masih ade, ku gagahkan jua tak nak tido lepas subuh. aku hantar adek aku pergi mengaji. pastu g pasar dengan mama. pastu dibe-tibe mama cakap. nak drive? Drive je lah. hahah. well aku cuak sebab dah lama tak drive. segala bende aku lupe =.=''

Pukul 10 pagi ikut lagi mama ambik adek aku sebab nak mintak hadiah kat Farhah. Dia dah lama suruh aku ambik hadiah tuh, tapi baru sekarang aku jejak Perak setelah 3 minggu jadi babysitter.

Aku dapat hadiah. BUKU.  tahu ape tuh buku ? ohh saya tak terer nak explain gaya 3 Idiots. haha.

Buku tuh Farhah bagi dalam satu beg comel.



beg nih comel tahu?





batu bata kehidupan  by hilal asyraf



tapi bile aku masuk bilik dia yang mcm syurga buku tuh. aku terus cari novel karya Fatimah Syarha. nak tahu sape dia ? bg yang tak kenal. nih lah Fatimah Syarha.

bersama suami terchenta :')

kalau nak tahu. sejak aku bace novel dia yang Tautan Hati tuh, aku dah suke gile kat dia. bes kot novel tuh.

best gileeeeee novel nih. tak rugi bace .



tapi tahu tak, Farhah suruh aku bace 2 lagi novel *pengsan* oke aku mengaku yang aku dah lama tak sentuh novel kot. huh !

aku nak bace yang Cinta High Class tuh je bule tak?

tapi memang saya amat bersyukur kerana dapat hadiah. Thanks wehh ! aku sayang kau nih ! aku tahu ape yang aku perlukan sekarang kan ? nah . nih mmg untuk kau, Farhah :')



Wahai sahabatku, Nurul Farhah Amalina :') Saya, selaku kawan sejak tadika *lama woooo kite kawan* mahu mengucapkan terima kasih kepada anda kerana kite masih berkawan. meski hampir 2 tahun kite terputus hubungan sekejap sebab kau merantau kat KL. tapi Allah masih izinkan kite berkawan. Alhamdulillah :') semoga cinta dan kasih kite sebagai sahabat akan terus berkekalan hingga ke Jannah :')

ohh Nadhira Nasaruddin lupe beday aku bile ! oleh itu, aku nak kereta Preve sebagai hadiah !


SOME WORDS!


assalamualaikum,welcome to my blog.if you find my blog is attractive,do follow,if not,it's okay,thanks(:
Profile
Stuff
Tagboard
Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: YOUR NAME