Follow | Dashboard
contengan sengal
7 May 2012 = 21 March 2012 ?
Tuesday 8 May 2012 • 8:55 pm • 0 comments

hai hai :D

ape maksud 7 May = 21 March ?

tahukah anda UPU RESULT keluar hari nih ? TAHUKAH ?

haha. propaaaaaaaaa gile ayat tuh *dah lama tak gune perkataan tuh*

Alhamdulillah . Aku dapat tawaran UPU tuh. 

nih pilihan aku :')


tgk lah 1st choice aku. yeah. I wanna be Actuarist one day. Tapi ALLAH know the best. I got this for my UPU result :')

dip in statistic :')





DIPLOMA in STATISTIC . UiTM :')

ohh . it's my 2nd choice. Alhamdulillah :')

sebenarnye. Aten yang check kan since internet kat rumah buat-buat sakai kan. jujur cakap, tak pernah terpikir pasal course tuh. tapi Alhamdulillah sangat-sangat sebab tak dapat ape-ape yang berkaitan dengan Sains. memang speechlesssssssssss sangat-sangat bile dapat tahu. tapi memang sangat bersyukur. 

kejadian nih terjadi masa 7 may 2012. tapi pada 8 may 2012 baru dapat tahu dapat UiTM mane. 

berdasarkan course yang aku dapat tuh. ade 3 kampus je yang bakal menjadi petempatan aku nanti.

BUKIT MERTAJAM , SEGAMAT, SERI ISKANDAR. 

tapi hati kuat cakap nak Seri Iskandar sebab aku dah malas nak jauh-jauh dah. 

and alhamdulillah . Allah perkenankan doa aku :') aku rasa memang tuh lah tempat aku. mungkin tuh petunjuk dari Allah? 

dekat kot. kalau homesick tak tahu lah =.=''


UiTM Seri Iskandar lah bakal tempat aku nanti, Insyaallah :')

hati masih berbelah bagi. memang tak tahu nak pilih mane. ramai yang suruh g Matrik. ohh aku dapat Matrik Perak. tahu kat mane ? GOPENG tahu ? haha .

gopeng :)


2 2 offer yang aku dapat semuanya dekat dengan rumah. aku mohon agar diri aku tak homesick. meski hati aku kuat cakap yang aku akan homesick. hahaha . sakainya kalau nak homesick woii .


dengan lafaz bismillah tengah hari tadi jam 12 lebey aku dah terima UiTM dalam hidup aku. segala-galanya telah pun aku buat :') tapi kenapa UiTM ckp aku terima tawaran pkul 1 lebey ? ohh tipunye. tak kesah lah tapi aku rasa memang aku nekad nak join statistik nih. semoga aku pilih keputusan yang betul :')
dengan lafaz bismillah :) aku terima Uitm :)


tahniah jugak buat kawan-kawan aku yang laen. ucapkanlah ALHAMDULILLAH bile dah dapat offer tuh. jangan lah merungut. tahu tak ade yang straight A pun tak dapat UPU tahu? maka korg yang dapat tuh patut bersyukur. kalau bule buatlah sujud syukur :') semua tuh kuasa Allah :') DIA yang tentukan rezeki untuk kite :')  ape-ape pun ingat. ALLAH yang tetapkan rezeki kite. BUKAN KITE :')


mungkin ade hikmah disebalik ape yang terjadi. ohh bukan MUNGKIN. tapi MEMANG ade hikmah. 



mungkin apa yang kite rasa terbaek untuk kite tuh , mungkin tak baek untuk kite tapi yang kite rasa tak bagus tuh mungkin baek untuk kite kan ? Who knows ? Oh surely. ALLAH KNOW EVERYTHING :') 

*aku lupe ayat dlm Al- Quran tuh. nih aku translate kan je*

tahniah korg :') wahai rakan-rakanku sekalian :') semoga perpisahan yang bakal berlaku ini, akan memberikan hikmah buat kite. akan membuatkan kite kenal erti rindu daripada seorang sahabat kepada sahabat yang laen. bile dah terpisah lama nanti bile jumpe mesti rasa berat hati nak berpisah kan ?

TAHNIAH utk : 

Syahir
 Syakir
Amin Azmi
Jimot
Farhah
Nadhira Nasaruddin
Amirah
Nadhirah Zakaria
 Lisawati
Aniesha Nadjwa
Nurin Safwah
Sheera
 Mubarak
Nad
Faiz Zainal
Amir Zahin
Amir Amran
Ika Syukor
Amierul Rieza
Farisa Alia
Lehud
Anas
Dani
Faiq Sudin
 Faiq Aiman
Hasnita
Danny
Net
Intan
Meera
Azri
Suhail
Bajrai
Majie
Zaid
Hanis BamBam
dan semua yang dapat offer dari University, Matrik mahupun Mara serta JPA :')

tak larak nak type semua name. Good Luck korang. dah nampak dah life masing-masing kan ? aku harap sangat. even kite jarang contact nanti sebab kesibukan yang bakal melanda, tapi aku harap kite tak kekok bile berjumpa *Insyaallah* 

yang dapat  Form 6, semoga korg teruskann kehidupan sebagai budak sekolah yang awesome :D come on lah. korang senior kot. kah kah kah kah kah . at least korg masuk je skolah korg terus jadi senior ! yang masuk U tuh jadi junior tahu? waaaaa . .

aku harap Sheera bule survive kat Dungun tuh. balek je bawak keropok lekor, sutera. bapak ah best ! 

bile dah masuk U, dlm banyak-banyak kawan, aku paling risau Nad *even tak rapat mane tapi aku salu sebak pikir pasal nih* aku tak tahu dia bule survive ke tak nanti. bayangkan Nad fly overseas. ahh aku tak bule bayangkan Nad gelabah. semoga kau berdikari nanti ye Nad. aku risau :'(

Syahir, aku tahu kau macam berbelah bagi nak pergi UIA. tapi rileks je. Apa-apa pun accept je oke ? aku tak tahu nak cakap ape dah kat kau. haha. sakainya aku. btw, ALL THE BEST NANTI :) semoga kau dapat Mara *sumpah aku nak kau dapat Mara. sebabnye kau je tahu*

Untuk Amirah . kite harap kamu sabar oke? mungkin mmg rezeki kamu kat Matrik Perak. dekat je kan? Insyaallah kite tak berpisah. Kat sana ramai kawan-kawan kite. semoga kamu excellent kat sane :)

Hai Farhah :') kau nak masuk UIA? ade orang tuh dapat UIA tak nak g pulak kan? haha. aku tahu kau perlu buat ape kan untuk decide semua nih? aku teringin nak same U dengan kau. memang same pun. Matrik Perak . dapat UiTM. tapi kau kat Puncak Alam. Selamat menjadi warga Ke-el lagi wehh. aku ? Perak je kan? haha . kau tahu ape aku nak cakap kan ? so, all the best ! nanti kite jumpe weh. aku rindu kau wehh :'D 

utk Nadhira , kau kau kau kau . kau lupe beday aku !!! perlu ke aku call kau semata-mata nak suruh aku ingatkan kau beday aku ! aku nak Preve jugak !! semoga berbahagia kat Matrik. Course kite hampir sama. sbb aku pun belajar Account wehh. haha. bule study same same. hahaha.

Lehud, kau buat lah keputusan kau. aku support je oke ? belanja aku minggu nih ! tak kire !

Meera, aku nak kau pk elok-elok pasal future kau oke? Me  LOVE YOOOUUUUUU :)

Aniesha, kau tahu ? Terengganu is Awesome tahu ! aku nak sutera bile kau balek !! patung penyu aku dah banyak kat rumah. even kau tercampak jauh kat sane , aku tetap adek kau. eh ade kaitan? k takde. saje cakap. Sayang kau lah Achik :'D

Amin Azmi, kalau kau masuk UIA . . .er er . . .  belajar elok-elok eh. ade mandat untuk kau. nanti aku cakap in personal ?


aku tak larat nak dedicate kat semua. tapi aku doakan yang terbaek untuk korang. ape yang korang nak buat, aku support oke ?

tahu tak? doa seorang sahabat buat sahabatnye yang laen tanpa diketahui oleh sahabatnya merupakan doa yang makbul ? haha . k saje je cakap :D

kepada yang tak dapat ape-ape offer tuh. aku harap korang sabar. Allah know the BEST for YOUUUUU :D  rezeki semua Allah dah tetapkan. mungkin rezeki korang lambat sikit tapi lagi gempak siapa tahu kan ?

Aten, aku harap kau sabar. tadi Syahir cakap kat aku tapi sekarang aku nak sampaikan kat kau *nampak tak aku risau kat kau smpai ade orang siap pesan kat aku?* 

"tak de hal lah aten tuh. maybe dia sambung belajar lambat sikit kot. tapi Insyaallah ade rezeki"

aku lupe ape ayat dia. tapi macam tuh lah cerita dia. kalau nak detail tanye lah dia.

aku harap kau dapat same ngan aku. even macam susah ? haha. aku nak kau jadi roomamte aku sbb nanti kau yang kemas semua barang aku. hahaha. kau kan suke mengemas. kau yang masak untuk aku. waaaa heaven gileeeeeeeeee. aku harap kau sabar oke? aku sayang kau, FATHIN MUNIRAH BINTI FAKHRUL AZMAN :')

so korang semua yang aku kenal :) ALL THE BEST ! DAH BERJAYA NANTI JANGAN LUPE AKU :')

for 1994 batch :') all the best utk life korang yang akan datang :) jangan lupe member kalau dah berjaya :')

ingat dari mana kite bermula. jangan lupe daratan.

ingat. restu ibu bapa itu penting. sebab tuh RESTU ALLAH jugak tahu ?

Terima kasih Papa, Mama sebab restu pilihan kak long :')

Terima Kasih member-member yang support, senior yang banyak tunjuk ajar terutamanya Aimi Naquiah, Kak Maze dan bakal senior semula, encik Mantan KP , Dzulhariz. thanks sangat :'D

Mimie harap, Ibu, Ayah, Abang, Kak Sarah, spupu spapat, mak sedara. ayah sedara semua restu dengan pilihan Mimie :')

Maaf sebab tak ikut ape yang korang cadangkan :')

doakan Mimie berjaya :') Insyaallah :') *lap air mata*





SOME WORDS!


assalamualaikum,welcome to my blog.if you find my blog is attractive,do follow,if not,it's okay,thanks(:
Profile
Stuff
Tagboard
Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: YOUR NAME