Follow | Dashboard
contengan sengal
kami couple bertiga :')
Thursday 10 May 2012 • 9:08 am • 2 comments

hai hai :)

mohon semua sehat sejahtera dah dapat petunjuk nak masuk U mane :')

tanggal 9 May 2012 , aku , Shamimie, Farhah serta Nadhirah berbekalkan kemahiran memandu yang agak pro oleh D-r maka kami dapat berjoli sehingga ke JJ. haha. niat hati nak jalan-jalan je. tapi memang sumpah best !

perjalanan hari nih bermula dengan aku yang sampai awal kat rumah Farhah :')

kitorang tengah usha Youtube time tuh. tak ingat lah pasal ape. tapi entah macam mane, terus bukak Tutorial Tudung Bawal by Dena Bahrin. ade insiden lawak terjadi. kitorang tak tahu pun yang D-r dah sampai kat luar rumah. D-r cakap dia da sakit tekak panggil nama Farhah. Part D-r bukak pintu bilik memang buat kitorang tercengang utk tempoh 5 saat. 5 SAAT woii . lama tahu?  sakit perut gelak tahu bile pikir balek *gelak sorang-sorang*

kitorang gerak dari rumah pkul 2.50 tengah hari. bapak ah lambat. jalan-jalan g TESCO beli barang D-r. memang bile masuk TESCO gaya macam dah duduk serumah. alahai. propaaaaaa ah korang. dah ah masuk watson semata-mata nak pakai lipbam *macam mane eja? betul ke?* wehh sakai tahu sakai ? korang tak pernah berubah dari dulu sampai sekarang :')

batak sikit ah masuk bilik baby yang chantek shomel tuh 


jalan lah kat JJ tuh sampai tahap nak beli baldi kan? adesss. tapi baldi tuh chaantekkk ! tak tipu .

chantekkan baldi? colourful bagai ah masuk bilik air kalau mcm nih


aku tinggi aku kene ambik bnde yang tinggi


bosan kan tunggu orang pilih baldi ? *jeling jeling*


tapi yang pasti barang yang aku pilih lagi comel dari segala baldi tuh *flips hair* 



aku beli kotak nih sbb gmba tuh ! nanti aku ingat aten bile aku tgk gmba tuh :')



lepas cari barang nak masuk U nanti *kononnye* masing-masing dah lapar. tahu D-r ajak makan kat mane? Kenny Rogers tahu ? Nak makan Pizza woi . tapi disebabkan kematangan yang telah tersemat dalam diri *tangan di bahu mata memandang ke atas* aku mengalah dengan budak-budak yang tak matang nih. 



mohon D-r belanja lagi :D


muka kenyang :)


nampak sopan je


sedap woi :)


mimie makan dengan sangat sopan :)


hai hai awak yang bertudung pink :)



muka kenyang :)



habis makan :) alhamdulillah :')



hai :)


nasib baek ah tak boros sangat. huh. tapi hari nih bessssttttttttt sangat ! thanks lah sape punye idea nih woi . laen kali bule pergi picnic pulak :'D


HAI NADHIRA :') MAAF SALAH INFO :') YE ANDA MEMANG ADE MENYUMBANG MODAL UNTUK HADIAH SAYA TUH :') TERIMA KASIH NADHIRA . ME LOVEEEEE YOUUUU :'D




BOTH OF YOU ARE AWESOME :')
SEMOGA KITE TETAP BERKAWAN SAMPAI SYURGA :')
BEST FRIEND TILL JANNAH :')
BFTJ :')


SOME WORDS!


assalamualaikum,welcome to my blog.if you find my blog is attractive,do follow,if not,it's okay,thanks(:
Profile
Stuff
Tagboard
Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: YOUR NAME