Follow | Dashboard
contengan sengal
tak dapat jumpe MCKK-ians , tapi dapat jumpe SERATAS-ians
Wednesday 7 March 2012 • 6:53 pm • 0 comments

ahaks . pada tanggal 26 feb 2012 , akhirnya aku menjejakkan kaki ke SERATAS terchenta mmuah mmuah . perghh lama gile tak nampak SERATAS . mmg hati sangat tenang dan cool serta tak beria-ria pun nak jumpe diorang . tak nak seronok sangat sebab aku tak nak air mata mengalir . YA . mengalir . aku tak nak . jujur cakap , bile masuk jek Seratas aku rasa macam . . . wahh . kenapa macam ade flashback sume ape yang pernah terjadi kat Seratas . dan untuk pengetahuan semua , flashback tersebut percuma . ape yang aku sebak bile masuk Seratas ialah bile aku nampak surau . YA . surau . tempat semua warga Seratas solat berjemaah . tuh lah bile kat Seratas , gedikk nak sodorm . bila dah tak sekolah gedikk nak solat kat surau Seratas . err . aku ingat kan , aku dapat solat kat surau Seratas tuh , tapi semua tuh tinggal harapan jek . hahaha .

hey . ape nih . sebenarnye . tak de niat pun nak pergi Seratas . ehh . ade niat . tapi nak pujuk Papa nk pergi Seratas tuh kene lah bajet ade hal kat Seratas . baru lah dapat pergi kan ? kalau tak mmg tak dapat ahh nak jumpe dorang . mule-mule lepak KK . pastu mmg tibai segala laksa KK yg memang dah bape bulan tak makan kan . pastuh bajet nak lepak MCKK sbb nak tgk RUGBY . ahh pentipu . semua tuh mmg alasan . saje nak batak g MCKK jek sebenarnya . sebab nk jumpe EHEM . ehh . bukan . nak jumpe member . sebab ramai bising2 kat FB yang dorg g MCKK minggu nih . pastu nk lah tgk game RUGBY tuh macam mane kan . sbb mmg tak pernah tgk  . ceh . aku nak cakap bule tak ? oke mmg semua tuh alasan. alasan yang segaja diciptakan . hahaha . pastu aku pujuk Papa nak g Taiping . haha . aku lepak Tesco ngan Taiping Sentral . wahh  . mmg kenangan macam-macam ah ade kat situ  . aku teringat aku lepak kat situ ngan cikgu  Md Radzi . bile lalu kat Secret Recipe aku teringat kenangan sambut beday Meera . mmg macam-macam kenangan kat situ . itu lah tempat outing sume kat situ . hahaha . mmg sebak ah . pastu nak gerak dah g Seratas . aku beli Donut Big Apple . YA . untuk DIA . yang tersayang .

dan aku tak tahu kenapa aku mmg tak tau malu gile bile aku masuk aspuri aku terjah jek Bilik Pengurusan Aspuri (BP) . sbb aku ingatkan ade Nabiha dalam tuh . hahaha .yes . Nabiha . adek dorm aku , bawah katil aku  dan kini bergelar Penolong Ketua Pelajar (PKP) . mmg sedey lah tak dapat jumpe Nabiha , Hana , Pikah , Dila , Ipah , Farah , Najwa , Addiera . memang kalau ikutkan nak jumpe semua . jujur tak tipu . tapi takde rezeki lah kot . ADDIERA ! sebaknya hati bile dapat tau dia tak de kat sekolah . g KESUMA .

bile naek jek tangga aspuri tuh , aku nampak Akilah . yes . Beliau lah yang digosipkan dengan Kiki . Junior aku jugak . ehem . oke tak de pape. just rindu nak kacau dia . panggil dia KikiLala. hahah . teringat dulu , bile nak habis sekolah baru rapat ngan Kilah . pastu peluk ah semua yang ade . wahh . mmg macam ape jek . aku berdebar-debar nak g dorm Syaza sebab aku tak nak jumpe dia . tapi Kilah cakap , budak tuh tak de . wahh . heavennya . kah kah kah . so aku masuk lah dorm Syaza dengan tenang . dan dia sedang nyenyak tido di katil dan . . . . . masih tak berubah sebenarnya . aku nampak ade telekung ngan sejadah kat tepi katil . ish ish ish . Syaza Syaza . same jek . sembang ngan dia ah lame pun . pastu jumpe semua lah . and tak sangka Nana yang akan tegur aku . wahh . terkejut aku . tapi macam biasalah . aku paling tak bule tgk dia study . mmg cara dia study sempoi jek tepi loker . baca sejarah . wahh . aku tak tau ape yang aku tabik kat Nana . tapi dia mmg cool lah . baca macam tuh jek dah bule tangkap macam-macam info .

jumpe lah semua yang sempat aku jumpe . and tak sangka sempat jugak jumpa Nabila . ohh . pasal Nabila nih . ade sejarah sikit .well , bile dapat tau yang dia masuk Seratas mmg jujur excited gile . and yeah . aku dah mula syg kat Nabila . huhu . aku care gile sal dy . tapi tak tau ah dy tau ke tak .

cukup di aspuri . kini di depan Dewan Makan (DM) . err niat nak pergi aspura tapi mcm pervert jek pergi aspura . so aku jumpe Ahmad Adib depan DM je lah . mmg tak de niat nak lepak lama . tapi lama lah jugak . niat nak bagi duet and then blah . tapi haha . mama banyak kali call suruh cepat . ohh tolong paham . masa tuh kitorang tengah beramah-mesra memandangkan mada sekolah tak sempat . oke mcm gatal lah kan ? tapi mmg rasa tak nak balek pun ade . bes kot . ingat dengar bunyi hujan jek . ohh lupe nak cakap . masa tuh hujan . wahh sweet kan ? oke mcm gatal jek ayat tuh =.=''

in the nut shell *tetibe* aku sgt bahagia dapat jumpe dgn dorang . oke mmg sedey sebab tak dapat jumpe adek-adek F2-2 sbb dorang sume busy . ohh mybe aku datang salah time . dorang nk exam . so mesti lah dorang lepak kelas . err macam aku dulu-dulu . ceh bunyi cm lama sangat jek tinggalkan sekolah . haha .

till we met on 22nd MARCH 2012 . pray for me oke ? excellent result please please please . I want EXCELLENT result to be mine :)

p/s : aku ase post nih dah lama gile . kah kah kah .

SOME WORDS!


assalamualaikum,welcome to my blog.if you find my blog is attractive,do follow,if not,it's okay,thanks(:
Profile
Stuff
Tagboard
Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: YOUR NAME