Follow | Dashboard
contengan sengal
21 MARCH 2012
Saturday 17 March 2012 • 10:19 am • 0 comments

ehem. dengan lafaz bismillah. morning. sempat je lagi aku nak ckp morning memandangkan ramai je makhluk-makhluk kat TWITTER tak bangun lagi. oke perlu ke mention nama? sekarang pukul 9.37 a.m. dan para wirawati semua dah balek. wirawati je? oke lah oke lah. para WIRA WIRAWATI semua dah balek. 

oke macam lari topik je dengan tajuk post kan? oke sape lah nk bace pun kan. sob sob sob. oke over ah shamimie eh. sejak 2 3 menjak nih hidup aku amat serabut. sabtu pagi aku jogging 4 round kat taman rumah aku nih. perghh naek turun bukit mmg awesome. balek tuh, ambik kau. cram 2 2 belah kaki. nasib ah kan. hari ahad aku tak larat. aku tak ingat ape aku buat. isnin pagi aku training shoot netball sorang-sorang. oke niat nak lepak ngan junior je. tapi dah nmpak tiang netball berdiri tegak je kan.so ape lagi kan. oke tak nak promote pun aku netballer kat sini. tak terer pun maen. peringkat negeri je pun. balek dari sekolah aku ngantuk serta migrain lantas aku tidur. yeah. TIDUR. bile aku bangun je dah settle solat sume aku online macam biasa. dan berita yang mmg buat aku migrain tersebar.

TARIKH KEPUTUSAN SPM 

DIUMUMKAN PADA 21 MAC 2012

lantas. air mata macam air paip je. sbb mmg tak bule nak stop. ambik kau. hebat tak hebat penangan KPM kat aku. tibe-tibe nak buat sakai umumkan awal satu hari kan. oke jangan marah aku. sbb memang 2 hari berturut-turut aku hidup aku dengan migrain je. aku minum caffein mcm aku err . . tension sgt. yeah. 

kenapa aku kelam sangat cakap sal 21 MAC 2012 nih ? 

banyak reason(s) kenapa kene kelam .
:: Hari jadi ADILAH, senior kesayangan.

:: Hari Jadi FATIN NADHIRAH, bakal jadi orang Perak :) untunglah kau Nad. Tarikh result SPM serentak pulak kan dengan tarikh hari jadi :) so cool yah Nad :)

:: Aku dah set otak aku yang result kua 22 MAC 2012 .

:: and important reason. aku ade TEST JPJ hari tuh.

    bagus kan ? aku mmg sakai gile ah pasal bnde nih. jujur tak tipu. migrain mcm nak gile. down gile ah. aku tak pernah2 nak tido awal gile. and yes. 2 hari berturut-turut aku tido awal sbb aku tak tahan nak baca ape yang orang tulis pasal result. lagi satu sbb aku migrain. haha. sakai kan aku?

    tanye lah err . .tak nak mention name 'dia' kat sini. 'dia' tau ah tahap kesakaian aku mcm mane. eh. aku tak tau kau tau ke tak yang 'dia' yg aku maksudkan tuh sbenanye KAU. ye KAU. oh sile terasa. tak payah nak lampi sangat lah kan? oke cukup ah klu aku dengan perkataan LAMPI tuh je. 

    tapi sekarang, aku dah redha dah. no worries. sbb aku dah serahkan semuanya kat ALLAH :) biarlah dia yang tentukan ape yang terbaek untuk aku. DIA MAHA MENGETAHUI kan? *sebak*

    ehem. aku tau tak de sape nak bace pun post aku nih. tapi kalau korang tersinggah ke tertekan link blog nih. nak mintak jasa baek korg doakan aku supaya dipermudahkan segala-galanya nanti. aku nak PASS JPJ TEST aku. at the same time aku nak dapat result yang EXCELLENT yang mampu buat aku puas hati. err . maksud aku . mampu buat mereka BERDUA puas hati. aku tak mampu nak bagi 10 A  untuk MAMA dengan PAPA . tapi aku dah buat yg terbaek. MAMA sendiri tau macam mane aku sepanjang nak SPM tuh. member2 pun tau kan? Aten. Meera. Net. Intan. kan kan kan? dah ah study denga MP3 kuat-kuat. oke aku tak tau ape motif denga MP3 kuat-kuat. 

    ehem. secara jujurnye. err .terpaksa mention name. SYAHIR, kau pernah cabar aku supaya aku tak online 3 hari kan? oke secara err . . tak kisah ah pape pun. aku tak online kat Twitter dah 3 hari kot. tolong bangga. oke over kan?

    aku dah balek dari kampung.
    dan aku gembira bile Aten cakap Sheera Rahim rindu aku. 
    oh ya. tadi baru dapat perkabaran mesej Aten mengatakan bahawa Alina mimpi aku.

    oh ape maksudnye nih ? oke tak nak syok sendiri.

    ehem. esok kenduri Abang D-r :) woot woot. haha. dah kawen dah rupenye kan? oke kite ketemu yah esok :) semoga berbahagia smpai syurga ek abang . err . lepas nih tak de ah nak bawak g tgk bola kan? oke over lagi.

    SOME WORDS!


    assalamualaikum,welcome to my blog.if you find my blog is attractive,do follow,if not,it's okay,thanks(:
    Profile
    Stuff
    Tagboard
    Rewind



    Credits


    Template By: Nurul Afiqah
    Big helped: Aulia Septiya
    Edited: YOUR NAME