Follow | Dashboard
contengan sengal
menanti dengan debaran
Friday 24 February 2012 • 9:49 am • 0 comments

ohh . baru aku teringat aku tak cerita pun pasal aku bawak kete semalam kan ? well semalam ade tekanan perasaan . tekanan perasaan ? oke mmg bunyi cam over gile kan ? kah kah kah  .

camni citenye . smlm beria ah bersiap konon pkl 8 ade driving class . oke fineeee tak kesah lah kan . pastu tunggu ah lame gileeeee . tapi nasib baek ah Aten setia menemani . siap call lagi . oh aku sayang kau mmuah mmuah ah aten si kembar sengal yang teramat sengal . lame gak ah kitorang sembang dekat sejam lebih gak ah kan ?

pastu dah pergi kat skolah memandu tuh tibe-tibe kene tunggu turn . oke fineeee malas nak deal macam-macam kan . aku pun tunggu ah which is turn aku start pkul 12 something . oh kau bayangkan betapa lama dan bosannya aku tunggu macam ape jek kat skolah tuh . nasib baek ah ade Syahir yang setia menemani even baru bangun tido . ohh dia ade cakap . dia bangun pun sbb mak dia suruh . oke sile bayangkan kalau mak dia tak kejut so pkul bape dia nak bangun ?  oke ckup cite sal Syahir skg nih .

pastu bile dah turn aku bawak kete . perghh . aku tak tau ape masalahnya . tapi aku ase pressure gile . aku ase lah kan . nih lah class yang paling aku focusss gilee tapi hasilnya ? oh aku benci ah bile kene marah dengan cikgu . jujur aku benci . sekarang baru paham ape perasaan D-r kene marah ngan pak cik H . mmg tahan air mata jek . kalau dah tahap kurang ajar mmg aku berhentikan kete and then kua dari kete . oke mmg ego aku tinggi tak tipu . bukan calang-calang orang bule turunkan ego aku . ceh perlu ke promote diri sendiri ? PANG ! aku ase aku control stereng sume dah oke . lama-lama seronok maen ngan gear tuh . tapi tak lama mane lah kan . sbb aku lupe jalan dan mmg kene hentam bagai nak gile . . jujur mmg tahan air mata jek .

dah ah malas aku nk pk sal driving dah . HUH . mmg bara jek hati nih kan ?

pastuh bile papa cakap papa tak bule hantar g kem esok aku dah jadi cam . . ohh what the  . . .  sbb tak de transport last minutes .ohh mmg rasa tak de mood gile . tapi Aimi cakap usahakan dulu then baru cakap tak dapat pergi . kalau tak bule bayang kan cane Abg Bun marah kat aku ? ohh takk sama sekali . dah lah budak baru . pastu salu kene aim ngan Abg Bun . oke kene aim tuh kadang-kadang jek .

dan malam tadi tibe-tibe Haikal call aku offer nak g sekali tak nanti  ? perghhhh . naek berdua dengan dia ? oh mmg TAK ah kan ? tp ape bezanya kalau edy pon ikut sekali ? ahh aku tak suke dong gini . dah ah nnti dia jemput depan rumah . err . skg aku tules entry nih pun sbb tgah tunggu dia ah nih . huhu . . . mmg cuak gileeee . tak  tipu mmg ngantuk . sbb lepas subuh tak tido . pastu tido lambat .

sekarang tengah tunggu Haikal jemput . wahh mcm nak kene nikah jek . OH ape kau merepek nih Mimie ? PANG !

Rara kejut aku . sopan gile . kah kah kah . tapi Aten kejut mcm ape jek . gile ah . tapi aku tau kalau realiti aten takdenye nak kejut aku mcm tuh . dia kan sayang aku . . . kan Aten kan ? oke baek kau mengaku . oke fineeee kalau kau tak nak mengaku . tapi aku tau kau sayang aku kan kan kan kan ?

btw , aku tak tau nak cakap ape dahh . mmg cuak jujur tak tipu . kaki tangan sume sejuk . disebabkan kekelaman yang berlaku serta kecuakan yang melanda diri . smlm tak pakai bedak sejuk pun. OHH mengantuk tak tipu .

eh . ade sesape nak bawak aku g MCKK nanti ? tolong lah bawak . nk jadi batak jap lepak MC . oke tak batak pun . kah kah kah  .

eh . smlm ade masalah sikit kat grup . pastuh admin Rara call . wahh . mmg rasa satu penghargaan gile ah . rasa cam mmg rapat gile . oh . mmg kite sekepala mungkin ? who knows  ? oh bayang kan nnt dapat satu U ? mungkin kah seramah di twitter mahupun FB ? ohh semoga seramah yang dijangkakan :)

SOME WORDS!


assalamualaikum,welcome to my blog.if you find my blog is attractive,do follow,if not,it's okay,thanks(:
Profile
Stuff
Tagboard
Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: YOUR NAME