Follow | Dashboard
contengan sengal
kenape kembar sengal ?
Friday 3 February 2012 • 12:42 pm • 0 comments

salam jumaat .

yeah .memang dah hari jumaat dan tak lama lagi kita akan smbut maulud nabi *kenangan seratas kembali*

well, mesti tertanya-tanya kenapa kembar sengal ? haha. aku pon tak tau.

aku tak paham kenapa orang bule confuse FATHIN MUNIRAH dengan SHAMIMIE HIDAYAH . betul lah kot cakap aten. maybe aku ngn aten salu jalan same .

dan ini jawapan kenapa orang confuse .

cik A : mybe sebab hangpa salu lepak sama lah kot . aku pon tak tau lah . tapi aku pon kadang-kadang confuse jugakk . dari belakang nampak sama jaa.


cik B : weh , perangai korg same tau tak ?  knp korg tak tau ? sorg suke pink , sorg suke bio . ah gedikk *opss* 

cik C : ate dah style kome same jek, cara jalan cakap , minat sume same . mane orang tak konpius. 

cik D : name korang nk same lah . *oke alasan nih sumpah tak logik.name aten dah ah laen dari yg laen=pelek. aku nih normal ah sikit name*


tuh dari pelajar . tapi dari guru ?



cikgu M : tuh lah . saya pon kadang-kadang confuse jugak , panggil aten , mime yg kua . haihh korg nih .

cikgu R : lah . .saya tak confuse tapi confuse jugak berdasarkan kesengalan yang terserlah kan ?


oke dah cukup . bajet ade mase jek nak interview sume makhluk-makhluk pelek kat seratas tuh kan ? oke dah jangan marah . saje gurau-gurau jumaat 


so rasanya memang tak de pape lah kot aku nk cakap . kalau call pon  kadang-kadang bule confuse . haihh . aku tak tau ah wehh ape yang same nye =.='

SOME WORDS!


assalamualaikum,welcome to my blog.if you find my blog is attractive,do follow,if not,it's okay,thanks(:
Profile
Stuff
Tagboard
Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: YOUR NAME