Follow | Dashboard
contengan sengal
it's OHSEM !
Tuesday 7 February 2012 • 5:07 pm • 0 comments

wahh... dah lame tak update.oke gedik.baru 2 hari jek.

btw,hari tuh pergi kem and it's damn awesome ! 

kem tuh 2 hari jek . KAT PULARES BATU GAJAH , PERAK , sebelah SYS :)

nak denga tak ? malas nk cite .

oke lahh.macam nih.sabtu pagi dah siap awal-awal kat rumah konon nk gerak 8 pagi . tapi haremmm sebab bangun kol 740 pagi . mane nak iron tudung, cari kasut sume tuh. so, gerak lambat sikit ah. last2 pkul 9 lebey baru smpai. sampai-sampai jek aimi sume da smpai .

tapi sepanjang perjalanan memang sume kol. oke memang sori lah tak bule nak reply , sbb kedit tak de. sbb ape ek ? aku gayut kot .haha. biasa lah remaja. bergayut perkara biasa.

aku dapat msg aimi. mmg lawak gilossss . ayat aimi tak bule blahhh

aku : aimi, dah smpai . cepat jemput .

lambat sikit , baru aimi reply .

aimi : rasanya  PULARES kat batu gajah nih ade satu jek , ape hal lambat sgt nk smpai ?

haihhhh =.='' mendalam maksud tuh dan sekaligus amat pedas jua sebenarnya. namun aku tergelak-gelak gak bace msg dy . nasib mama tak cakap aku gile . fuhhhh

lepas dah smpai tuh , masuk ah dewan, salam-salam ngn cikgu pastuh . . . . abg kelana smpai . .*wootwoot* disebabkan aku tak dapat nak datang masa ujian kelana hari tuh , mmg aku tak kenal ah abg tuh. dah lame-lame kenal ah . ABANG SYAMIRUL .tapi panggil abg Syam jek.

maka ujian sume berlaku seperti biasa. aku, mirah ,dayah , wedah serta chew yg datang tibe-tibe pegi lunch kat kedai hijau tuh.mmg lapar serta panas.dah lah panas . mmg 'panas' lah aktiviti couple-couple kat dalam tuh . wahhh .mmg aku tak pandang . kalau tak habis sume chicken chop yg aku makan tau .rugi rugi .

tapi lame2 aku pandang gak sbb aku beralih tmpat duduk. tapi tak de lah pandang . alhamdulillah maseh mnjaga lagi sume tuh . walaupun tak sePERFECT dulu .

pastu balek ah. lupe nak cakap.DEYNA pon turut join jugak.

tapi lunch sume nih bukan kemuncaknyeeee . . 

kemuncaknye bile ade orang kol aku kala petang tuh dan kami sembang selama sejam lebey *perlu ke gitau?lempang nak ?* aku pon tak tau aku gayut lame . oke . drop the subject.

pastu kitorang g makan.wahhh. masa tuh bermula segala kisah rintangan serta dugaan . WEDAH sentap ngan MIRAH . mirah snggup tau nak belanja wedah makan . untunglahhhhh. masa tuh lah kitorang panggil abg kedai makan tuhhh BOF mirah . hahaha. mmg lawak gilosss.

 kami makan dengan sukaria smpai kene marah ngan abg BUN . ohh tidakkk .tapi aku buat muka rilekkk jek. biasa ah kelana mcm abg BUN . mmg suke saiko orang macam nak mati. mirah dah cuak . aku jek rasa cm orang bodo kene marah ngn beliau sbb aku nmpak dy thn gelak. tuh yg dy tak marah lama-lama .

pastuh siap2 solat maghrib. dan jaga budak exam . tapi kami ? duduk tengah padang main card . wahh. entah ape-ape-tah dorg maen . aku tgk jek .sbb tak paham . dah akhirnye kemuncak segala-galanya. . . .

MAIN TRUE OR DARE !

oh mannn ! its damn awesome !!!!!!! masa tuh mmg tercurah segala rahsia . dan aku amat bahagia sebab dapat tau sal rahsia A bukan nme sebenar . banyak gile . well . .A pengakap , juniors aku pengakap .so , aku macam wahhh . . kau hebatttttt ah A sbb kau mmg . . . ahhh . . *speechless tau nk cakap ape*  and tau macam2 lagi rahsia budak2 junior . and memang bes gilosss  malam tuh aku rase satu feel yang aku tak pernah rasa masa aku kat convent .

pengakuan dari seorang EX-convent.

mood : syahdu
malam tuh aku rasa kite rapat sangat . kite bule lepak cite sal rahsia terbesar masing-masing. sepanjang aku kat convent . aku tak pernah rapat ngan junior macam tuh sekali . ngn senior jek aku rasa . well, kat convent tak de nak panggil kak ke ape ke . panggil name jek . but certain2 junior jek panggil akak . malam tuh mmg bes giloss . takde rasa senioriti  ke ape ke . mmg rasa sama rata :')

oek cukup . lepas tuh macam orang gile bertepuk pengakap dalam dewan . tapi sumpah happening giloss . aku ngn wedah asyik usha jek perangai dak2 kelana . perangai takde budak2 lagi ke ?

naseb lah kelana . kalau budak2 dah lame aku PANG !!!! jek .. tapi dak2 kelana kali nih mmg bes giloss ah . 

part masa bili masa bili tuh paling awesome . sbb dak2 kelana laki tepuk peha macam nak lempang anak orang . rupe orang yang maen dikir barat yang lupe diri .

lepas habis sume tuh , aku lepak denga mp3 sbb kene teman aimi. dy ade meeting kelana . cgu tun sume dah gerak balek bilik sbb izzah tido .

oke lepas tuh aku jenguk luar aku nmpak ade something jadi . aku lari ah . rupenye HISTERIA . mmg awesome ah kan . aku mmg kelam  . abb slame nih kalau kes pape kat seratas , hani handle . wahh  . kali nih aku handle . dan mmg tka percaya aku tgk dengan mata aku sendiri . slame nih dorang akan suh aku blah sbb dorg cakap aku tak kuat . tapi akhirnya . . . settle gak . dengan bantuan mereka . *sape kah mereka ? tau ke ? oke diam*

lepas tuh aku terus cam penat . tau lah aku kan ? dari dulu mmg macam tuh .

pastu dengan tak mandinya , bergayut dulu *ehem* sebab wedah cakap dy nak mandi dulu . TAPI bile dy nak masuk toilet jek . black out . perghhhhhh .  . . memang kelam kabut .

dan akhirnye kami tak bule tido malam tuh . aku tido kol 3 kot sbb gayut lagi *ehem*

tapi keesokannya , kami bangun lambat . subuh pon macam dah syuruk jek . haihh . . 

nanti ah sambung . penat .

tapi satu jek nak cakap . 

KEM NIH SUMPAH AWESOME !





SOME WORDS!


assalamualaikum,welcome to my blog.if you find my blog is attractive,do follow,if not,it's okay,thanks(:
Profile
Stuff
Tagboard
Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: YOUR NAME