Follow | Dashboard
contengan sengal
bertemu WIRAWATI mmuah mmuah
Thursday 9 February 2012 • 1:43 pm • 0 comments

wehh.bukan saje2 tak nak update blog *oke.bajet ramai sgt nk bace lah kan ?*

tak kesah lah.tapi skg aku nk cite sal PERTEMUAN BERSAMA WIRAWATI :)

oke.beliau bestie aku dari tadika lagi.wahhh. . lame kan kami bersahabat ? 
*ya allah, smoga kami terus bersahabat di syurga Mu*

beliau : NURUL FARHAH AMALINA BT ROSTAM . perlu ke letak gmba beliau ? malas. jawapan terbaek. kalau cikgu2 tnye kenapa tak buat hw , jangan jawab terlupe . tapi jawab MALAS . oke dah cukup merepek.

masa tengah ade kem kat PULARES, mak Paa ambik g sebab paa nak jumpe. wahh . rasa macam ade driver . oke jangan nk kurang aja , sepatutnya cakap macam nih : makcik , pakcik , trimas sbb bawak mimie jumpe paa :)

haaa . . macam tuh lah baru kawan Paa :)

oke dah ckup.jujur mmg kalau ikutkan hati tak nak ikut, sbb penat.betul betul penat. tapi rilek jek. demi Paa, maka aku sanggup korbankan saket penat lelah aku serta semangat aku yg kne 'ambik'  sikit. masa otw tuh ngntuk gilos tak tipu smpai baca papeer pon terpejam mata. dah macam kat seratas dah. baca buku tapi pejam mata. hahaha.oke cukup.bile dah smpai rasa teruje gile ahh.

bile smpai jek jumpe dak MTD = penghulu kat situ = Ashraf . wahhh . teruje aku.slama nih denga jek cite paa , last last dapat jumpe terus . wahh. mmg rezeki gilosssssss.

then makan , makan , dan makan . rendang ayam opahh mmg OHSEMMMMM !  lama tak makan , last makan pon masa aku form 3 kot. wahh..pastu dapat merasa teh plkn , pisang plkn dan sebagainya . and then aku ngan paa lepak satu meja yang takde orang. oke .mmg tipu tak de orang . padahal orang bersepah kat situ. maklumlah hari ahad kan .free dahh. memang seronok bile cuci mata walaupun mereka tidak seberapa dengan watak botak tuh kan?

tapi at least aku dapat jumpe orang yang paa salu smbang , bising sume tuh. aku dapat jumpe ayuni yang menjadi saingan paa dalam ape2 pembentangan. and dorg pon bule blah ah muka *ego jek tuh.padahal mmg hensem lah kan.kalau dy tegor aku, aku mybe say HAI balek kat dy* oke dah ckup. lepas tuh memang rancak bercerita bagai . dan tiba masa utk pulang. oke . perlu pulang dahh. sedey gak. ingat dapat tunggu lepak kat situ jumpe WIRA WIRAWATI  makan tengah hari *salah niat tuh.sbb tuh tak dapat.*

bile nak balek , baru ternampak QI ! ohh tolong paham perasaan aku bile nmpak mamat yang ala2 sengal dan pemalu tuh.kalau lalu depan dy memang aku dah ajuk dah cara dy segan tapi masalahnya aku dah smpai kete baru dy ngan BEBER nk lalu. adesss. tolong paham. 

berita terkini . dari BEBER kini paa beralih ke EMBUN *paa kau-tahu-sape* yang merupakan kepunyaan aku satu masa dahulu *oke aku tau mmg ayat nih gedik* aku takde perasaan pon kat dy.just teruja bile dengar name dy. teruje since kau g kem ibadah dulu . HAHAHAHA *evil laugh*

dan aku maseh tertarik kepada QI *pengsan* sbb watak ala2 segan menyampah dy tuh. hahaha .tapi honestly cakap yang dorang nih mmg OHSEMMM !

dan balek tuh aku pulang ke pulares balek.
lagi sekali : trimas pak tam, sbb hantar balek :)

dan balek2 tuh aimi bising dayah,mirah,wedah tak makan lagi. haihhhh . . .kome nih pon... dah malas pk. lepas tuh lepak kat dewan maen jenga ngan dak2 kelana . wah . . mereka memang tidak matang kalau bab2 macam nih. aku takk tau cane dorg bule dewasa dengan perangai kebudak-budakan. tapi TRIMAS buat dayah ke wedah ke mirah yang bawak jenga bagi menghilangkan bosan dorang kat sane . haihhh memang tak matang ah dorang ni =.=''

dan title kelana *walaupon tak rasmi lagi* dalam genggaman. oke nih poyo . betul-betul poyo . 

konklusi : bes jugakk ah akan . aku tak pernah mengalami 2 hari yang memang OHSEMMM gile dengan pelbagai perasaan . dan jujur . aku rindu adek2 yang jadi helpers sume tuh  serta kakak2 kelana yang sporting gilosssss . tak lupe kepada abang2 kelana *ehem* yang memang tak pernah matang . 

take note : aku tau korang ADMIRE kat sorang kelana nih kn ? haihh . . .dy tuh . . haihh =.=''

oke jujur .aku pon admire kat dy sbb dy menarik perhatian aku . walaupon kami sebaya :)


SOME WORDS!


assalamualaikum,welcome to my blog.if you find my blog is attractive,do follow,if not,it's okay,thanks(:
Profile
Stuff
Tagboard
Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: YOUR NAME